Automatizace opravdu funguje a přináší pojišťovacím a hypotečním specialistům nové obchody!

145
Automatizace opravdu funguje a přináší pojišťovacím a hypotečním specialistům nové obchody!

Pojištění není pro lidi ta nejdůležitější priorita, to si musíme přiznat. Fakta hovoří jasně, pokud o sobě nedáváte klientovi aktivně a pravidelně vědět, docela rychle na vás zapomene.

V dnešní době už tak nestačí být pouze dobrým pojišťovacím makléřem. Klienti jsou čím dál náročnější a vyžadují komplexnější servis. A právě proto mají pojišťovací a hypoteční specialisté nástroje, které nemají na pojistném trhu konkurenci.

Jedinečný automatizovaný servis, který za makléře komunikuje s klientem

Když máte v portfoliu větší množství klientů, je prakticky nemožné pravidelně komunikovat s každým zvlášť. Dovedete si představit, že byste všechny připomínkové e-maily k výročí psali každému klientovi ručně? To se nedá stíhat.

Právě proto mají makléři v INSIA po ruce automatizovaný systém personalizovaných emailů a videí, které za ně rozesílají přehled pojištění. Můžou díky němu například rozesílat automatizace i informační emaily před výročím pojistných smluv. Klientovi tak neunikne nic důležitého a poradce je s ním pravidelně v kontaktu. To je síla automatizace, která pracuje pro vás, i když jste třeba zrovna na dovolené.

Třeba vysoce personalizované video s přehledem pojištění auta se dostalo do finále Microsoft Awards 2019 a zvítězilo v soutěži CX Awards.

Důležité je neztrácet s klientem kontakt a průběžně aktualizovat jeho údaje

To se nám perfektně osvědčilo ve výročních emailech. Zasíláme je klientům na autopojištění, životní pojištění a pojištění občanského majetku 70 dnů před výročím smlouvy. Klient má tak dostatek času na případné změny a aktualizace. Měsíčně odchází jménem makléřů ze sítě INSIA přes 18 000 emailů, takže si asi dokážete představit, jak obrovská úspora času automatické emaily jsou.

Výroční email rekapituluje:

  • údaje klienta
  • informace o vozidle
  • základní parametry smlouvy

 Dále email vysvětluje klientovi tři způsoby, jak se k pojištění postavit

  • nepotřebuje nic měnit a nové pojistné bude zhruba obdobné
  • obdrží předpis na výrazně vyšší pojistné
  •  rozhodne se pro úpravu pojistné smlouvy

Samozřejmě, pokud si makléř nepřeje, aby klienti automatické výroční emaily dostávaly, jak může jejich automatizované zasílání vypnout.

Prohlubování vztahu mezi poradcem a klientem

Personalizovaný automatizovaný systém má spoustu výhod. Mezi ty největší patří úspora času a prohlubování vztahu s klientem. Makléř má jistotu, že klient bude o každém výročí smlouvy vědět. Klienta zase hřeje pocit, že na něj makléř opravdu myslí. Měsíčně odchází jménem makléřů ze sítě INSIA přes 18 000 emailů, takže si asi dokážete představit, jak obrovská úspora času automatické emaily jsou.

Co dalšího můžete vstupem do INSIA získat?

  • výplatu provize kdykoliv na jeden klik
  • svobodu a vlastní kmen klientů
  • profesionální servis
  • férové jednání a smlouvy
  • zajímavé provize
  • méně starostí s legislativou
  • nejmodernější online nástroje

Členům sítě nabízí bezkonkurenční podmínky a celou řadu výhod, díky kterým jsou vždy o krok před konkurencí. Komplexní podpora nezávislých makléřů je základním stavebním kamenem podnikatelské filozofie sítě INSIA.

Tak na nic nečekejte a začněte spolupracovat se společností INSIA, díky které zvládnete pracovat daleko efektivněji!

Chci se o spolupráci dozvědět více